Business Controller – Zwijndrecht

Introductie

Ben je op zoek naar een veelzijdige en afwisselende functie? Waarbij je de ruimte krijgt om mee te denken en samen met jouw collega’s de organisatie naar een hoger niveau kan tillen? En waarbij je tenslotte als sparring partner voor de directie kan fungeren? Dan is de vacature van Business Controller bij Intercool jou waarschijnlijk op het lijf geschreven!

Organisatie

Intercool is de exclusieve importeur en distributeur van TOSHIBA klimaatbeheersings-oplossingen in de Benelux. Klantgerichtheid, persoonlijk en open zijn voelbare waarden binnen de organisatie. Op dit moment werken er circa 30 medewerkers bij Intercool in Zwijndrecht en 10 op de vestiging in België. Ze streven naar meer efficiëntie, door processen te verbeteren, te automatiseren en te sturen op data. Naast de inkoop, opslag en verkoop van klimaatsystemen, bieden zij uitgebreide service en ondersteuning aan hun klanten.

Als Controller, kun je een belangrijke bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van de organisatie. Je komt te werken in een prettige sociale omgeving die in beweging is, waarin je de ruimte krijgt om mee te denken en waarin je samen met je collega’s, de organisatie naar een hoger niveau gaat tillen. Samen met de Directeur en Operationeel Manager geef je vorm aan het dagelijks bestuur van de organisatie. Naast je rol in het MT, ben je sparringpartner voor de CFO van de Groep en business partner voor de diverse teamleiders. Je bent organisatie sensitief, neemt mensen mee in de ontwikkelingen en je bent een echte teamspeler.

Functie

In deze brede rol, waarin je van operationeel niveau tot strategisch niveau meewerkt en meedenkt, werk je samen met en geef je leiding aan twee collega’s, die zich voornamelijk bezig houden met de uitvoering van de financiële administratie. Tevens zal IT een onderdeel worden van de verantwoordelijkheden.

Hieronder een kleine greep uit de werkzaamheden:

  • Opstellen en verbeteren van rapportages (Power BI);
  • Optimaliseren en mogelijk automatiseren van processen;
  • Uitrollen Budgetteringscyclus;
  • Sparringpartner lokale directie, teamleider en groep CFO;
  • Opstarten en uitrollen P&C cyclus;
  • Signaleren en anticiperen op marktbewegingen;
  • Opstellen liquiditeitsprognoses;
  • Werkkapitaalbeheer;
  • Onderdeel van het lokale MT.

Functie-eisen

Om succesvol te zijn in deze functie, ben jij een gedreven en enthousiaste zelfstarter met bij voorkeur een afgeronde financiële HBO opleiding en enkele jaren ervaring in een soortgelijke positie (bij voorkeur binnen een MKB handelsorganisatie). Verder heb je affiniteit en ervaring met geautomatiseerde financiële processen en ben je gedreven in het maken van rapportages. Je weet cijfers te vertalen naar acties en sturing. Er wordt gewerkt met Multivers, Excel en Power BI.

Aanbod

  • Een uitdagende brede uitdagende rol binnen een fijne open organisatie in ontwikkeling;
  • Veel vrijheid en zelfstandigheid om je rolvorm te geven en mee te denken over de ontwikkeling van de organisatie;
  • Een vast salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring binnen de schaal van €4.500,00 bruto tot €6.000,00 bruto per maand op basis van een fulltime werkweek;
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld en 13e maand.

Inlichtingen

Esther Goud | +31 (0)6 4152 4320 | esther@questrecruitment.nl

Sollicitatie

Esther Goud | +31 (0)6 4152 4320 | esther@questrecruitment.nl

Tags: , , ,

Comments are closed.