Administratief Medewerker (Broking/Claims Support) – Rotterdam (Milleniumtoren)
Introductie
Ben jij opzoek naar een afwisselende administratieve functie? Werk jij nauwkeurig en ben je resultaatgericht? En wil jij nu graag jouw loopbaan vervolgen bij een organisatie wat heel familiair aanvoelt? Dan is dit jouw kans! Ter uitbreiding van het team is Anchor Insurance Rotterdam B.V. opzoek naar een Administratief Medewerker (Broking/Claims Support) voor minimaal 32 uur per week. Zij zijn gevestigd in de Millenniumtoren tegenover het Centraal Station van Rotterdam en bieden een hybride werkplek. Ben jij proactief, maak je nieuwe werkzaamheden snel eigen en heb je een nuchtere instelling met hands on mentaliteit? Lees dan snel verder en solliciteer op de functie van Administratief Medewerker.
Organisatie
Anchor Insurance Rotterdam B.V. is een verzekeringsmakelaar voor de zakelijke markt met 54 medewerkers. De organisatie is opgericht in 2005 en heeft de afgelopen jaren een enorme groei doorgemaakt. Het is haar missie om voor iedere klant te zorgen voor een verzekering die perfect aansluit op de specifieke risico’s. Anchor Insurance Rotterdam B.V. staat bekend om haar diepgaande kennis, hoge serviceniveau en goede sfeer. Met een hecht team werken zij allemaal aan het gezamenlijke doel: de allerbeste oplossing voor de klant. Vanwege de groei zijn zij opzoek naar een Administratief Medewerker (Broking/Claims Support). Het huidige team bestaat uit 8 medewerkers en als Administratief Medewerker ben je de schakel tussen de Sluiters/Schadebehandelaars en Financiële Administratie. Je onderhoudt contact met interne en externe klanten over administratieve zaken en je werkt nauw samen met je collega’s.
Functie
- Zorgdragen dat de administratie accuraat en tijdig wordt verwerkt;
- Verantwoordelijk voor de polis en schade administratie in de breedste zin van het woord;
- Maken van premie en schadeboekingen in Dias (assurantiepakket);
- Opmaken en verwerken polis documentatie;
- Uitvoeren van sanctiechecks in het sanctieplatform;
- Monitoren bovenstaande en onderhouden contact met interne en externe relaties.
Functie-eisen
- MBO+/HBO werk- en denkniveau;
- Bij voorkeur kennis van het bank en/of verzekeringswezen;
- Enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie is zeer gewenst;
- Zeer goede kennis van Excel is een pré;
- Affiniteit met en kennis van verschillende IT systemen;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engels taal in woord en geschrift;
Aanbod
Een uitdagende functie binnen een hecht en warm team met een geweldige sfeer bij een bedrijf in ontwikkeling met een duidelijke kijk op de toekomst als onafhankelijk bedrijf. Ze bieden een goed salaris en daarnaast hebben zij interessante secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een premievrij pensioen, OV kaart (100% woon-werk vergoeding), variabele bonus (gemiddeld 1 tot 2 extra maandsalarissen afhankelijk van persoonlijk- en bedrijfsresultaat), bijdrage collectieve ziektekostenverzekering, eenmalig €1.500,00 voor het inrichten van de thuiswerkplek en jaarlijkse thuiswerk- en lunchvergoeding van €1.000,00 (op basis van een fulltime dienstverband).
Inlichtingen
Esther Goud | +31 (0)6 4152 4320 | esther@questrecruitment.nl
Sollicitatie
Esther Goud | +31 (0)6 4152 4320 | esther@questrecruitment.nl
Voor Anchor Insurance Rotterdam B.V. zijn wij exclusief opzoek naar een Administratief Medewerker (Broking/Claims Support). In overleg met Anchor Insurance Rotterdam B.V. vragen wij kandidaten om bij interesse direct contact op te nemen met Quest Recruitment B.V..